marți, 20 septembrie 2011

Blestemul tăcerii

Aştept să cadă seara să te ascult încet,
Aştept să cadă noaptea ca să mă îmbăt,
Să mă îmbăt cu tine în şoapte neştiute şi să acult tăcută cuvine nerostite.
Înger de noapte, înger luciferic...
Cuvintele sunt şoapte şi şoaptele întuneric.

Tu chip fără de viaţă, tu umbră fără faţă
Nu poţi să mă auzi.
Chiar dacă sufletul meu strigă iubirea şi îţi spune
Tu nu ai ochi, nici sentimente să o auzi.
Urechile sunt instrumente pentru auz, dar tu eşti surd deja.
Nu mai asculţi de mult cum îmi bate inima,
Iar ochii tăi sunt goi, nu pot privii prin mine,
Doar zâmbetul sarcastic iubirea ţi-o apune.

Aştept noaptea să vină ca să te-ascult încet,
Aştept întunericul să alunge durerea dintr-un suflet.
Aştept luna să-mi aducă o rază să-ţi ascult tăcerea,
Aştept doar focul să ne purifice durerea.

Căci te iubesc, dar doar blestemul tăcerii ne mai leagă:
Îţi ascult mereu tăcută aceaşi şoaptă.
Tu înger de întuneric, tu înger luciferic:
Vorbeşte-mi, lasă cuvintele să mă sărute.
Căci sufletul meu ştie tăcerea să-o asculte.


11 comentarii:

  1. Simt o nota a existentialismului in poezia ta,imaginile sunt puternice contrastand rima sparta.Foarte frumos! Voi scrie un articl despre blogul tau daca imi permiti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb, mai mult ca perfect. Scrii niste poezii de toata frumusetea, trebuie sa imi dai lectii!:x
    Mi'ar face mare placere daca am discuta si "separat", iti las id`ul meu, daca vrei sa ma adaugi.:) irinuk98@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt rânduri în care mă pierd, şi parcă ştiu ce urmează

    RăspundețiȘtergere
  4. @ literaturaazi: Îţi mulţumesc pentru acest comentariu constructiv. Şi normal că poţi scrie un articol despre blogul meu, chiar sunt recunoscătoare, nu mă aşteptam :D

    @ kyky: Mulţumesc mult kyky, eşti o drăguţă. Te-am adăugat în listă;)

    @ Maia: Mă bucur că versurile mele te fac să te "pierzi", mulţumesc că ai trecut pe la mine, te îmbrăţişez.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo Mi, o noua poezie care sa zic asa te unge la suflet!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ai trezit atatea sentimente amortite:(:*Frumos..

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Anonim: adică Lăcră unnie, îţi mulţumesc că eşti mereu aici şi că îmi citeşti sufletul.

    @ Danyela: Mulţumesc, sentimentele amorţite pe mine deja mă topesc :p

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos scrii,transmiti iubire prin versurile tale.

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow....scri superb de frumos...chiar m-ai lasat fara cuvinte cand ti-am citit versurile...sunt asa de speciale, cam cum esti si tu;) Cand iti citesc aceste randuri pline de inteles, pur si simplu ma regasesc si incep sa inteleg semnificatia fiecarui cuvant de-al tau scris cu suflet.Si zic asta pentru ca se vede. Se vede ca atunci cand scrii ai propria ta sursa de inspiratie.
    Esti o talentata:* Foarte frumos...

    RăspundețiȘtergere
  10. frumoase versuri :) transmit multa iubire :D:))

    RăspundețiȘtergere