miercuri, 14 septembrie 2011

Umbre fără nume

Marea tristă parcă suspină,
Pentru o iubire, pentru o copilă.
...Stau şi ascult cântul tăcerii...
Scoicile reci îmi ating tălpile goale,
...doar eu, cerul şi Marea cea mare...

Valurile se topesc ameţitor de stabilopozii tociţi de ani şi soare.
Îmi dau jos haina şi mă arunc în mare...
...de valuri departe mă las purtată,
Mă înec în mirosul sărat şi amar,
Iar ochii mei închişi se pierd în Tartar.

O rază rătăcită de soare mă trezeşte,
simt nisipul tăios cum mă-nţeapă.
Cerul e negru şi Marea aşteaptă...
Aşteaptă un suflet rănit...aşteaptă o moarte tacit.

Mă aşez sub salcia bătrână de lângă plajă,
salcia noastră...
Trunchiul scorţos nu mă mai recunoaşte,
...privesc marea şi cerul...
..."Azi voi renaşte!"

10 comentarii:

  1. Super poezie
    m-a intors cu gandul la iubirea mea: marea

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba! ca toate celelalte ;) cu fiecare vers mori incet, ca apoi cu ficare vres sa renasti. Bravo Mia!

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi va dor de mare si de valurile ei albastre :)
    frumos !! :D :)

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa poezie! mi-a placut in special finalul ..."Azi voi renaşte!" ... cred ca toti la un moment dat avem nevoie sa ne incurajam asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Flory: Mulţumesc unnie.
    @ Fulvia: Aşa este, Marea e ca o iubire platonică.
    @ Driada:Îţi mulţumesc din suflet:X
    @ Alyn: Mulţumesc...şi mie îmi va fi dor...
    @ Anonim, care bănuiesc eu că este Lăcră unnie;)) Mulţumesc frumos, aşa este cu toţii avem nevoie de aceste momente.

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba postarea:X
    Chiar imi place cum ai infatisat acest loc cu 'Umbre fara nume'.Si eu imi gasesc alinarea cand ma gandesc la Mare si mai ales cand iti citesc aceasta postare. Nu-i asa ca'i linistitor?:)
    Minunat....Te pwp:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place foarte mult cum scrii:X
    Tine-o tot asa:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi este dor de calmul pe care marea mi-l ofera:)
    Frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Gabriela: Aşa este, marea este locul unde umbrele prin viaţă, căci liniştea îmi pătrunde în suflet.

    @ kyky: Mulţumesc mult.

    @ Danyela: Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere